Alla inlägg under januari 2014

Av Matilda - 30 januari 2014 20:01

Tjenaa
Just nu sitter jag framför tvn och dricker varmcocklad med grädde! :) Det är supergott! Jag sitter och tänker att i morgon är det äntligen fredag och en början på helg! :D
I helgen ska min bästis Jonna och min kompis Ines vara hos mig på lördagen! ;)

Men nu ska jag bara fortsätta att njuta av min cocklad så ses vi! :D

Av Matilda - 29 januari 2014 18:39

Heej!

Förlåt förlåt för att jag inte har lagt upp nonting på hundra år!:( Men jag har bara haft super bra dagar! :) Vi var på skolan idag och hade tråkiga saker som vanligt!
Efter skolan åkte jag till Josefine och vi hade superkul! :D
Jag ska försöka blogga så mycket jag kan!:) Men vi hörs bye bye!;)

Älskar min mössa! Haha

Lala

Av Matilda - 25 januari 2014 16:00

Heej

Idag har jag varit på stan med Milou och Ines och det var jättekul! :) Vi var inne på massor av affärer. Förlåt för att jag inte har gjort nått inlägg på länge men har inte haft tid ;) Men här kommer det en bild på vad jag har köpt! :D

Två nagellack: 20 kr på hm
Godis: 20 kr på lagerhouse
Proffs oil för håret: 50 kr på hm
Ett ljus: 40 kr på lagerhouse
En guld penna: 44 kr på konstnärshopen
:D

Av Matilda - 20 januari 2014 18:27

Hej! Idag har jag varit med Josefine efter skolan. :) Men jag är hemma nu;) Vi har ätit kakor och varit ute och massa saker:) Men snart ska jag lotta min kompis giveaway men jag fick lotta den!:) En bild på josefines kanin:)

Av Matilda - 19 januari 2014 16:55

Här kommer några fina vinter bilder! :)

Hoppas ni haft det bra! /matilda

Av Matilda - 18 januari 2014 20:44

Tjaa!!

Nu sitter jag här och slappar! ;) Jag har ätit tårta för pappa har sina kompisar här och då hade vi gjort tårta. Jag kollar på det största äventyret :) Det är ett ganska bra program tycker jag!

Imorgon vet jag inte vad jag ska göra jag kommer väll på något då haha ;)
Jag äter också godis för det är faktiskt lördag! Jag hoppas ni har haft en bra dag!
/Matilda

Av Matilda - 18 januari 2014 14:45

Hej! Jag kom nyss hem från stan :) Jag var på stan med Jonna! Jag har shoppat ganska mycket och vi har haft jättekul och jag har varit ganska klumpig haha ;) Här kommer en bild på mina grejer jag har köpt!

eos lipbalsam: 89 kr kicks
Läppglans och nagellack: 30 kr hm
Shower gel: 30 kr body shop
Nagelgrejer: 20 kr hm
Tennisbollat (tugummi) 30 kr lagerhouse
Concealer: 50 kr hm

Av Matilda - 17 januari 2014 14:58

Heej! :)
Jag är med Ines och Josefine, vi åt nyss kakor med saft ;) Vi ser på tv och kollar på mobilerna.
Sen vet jag inte vad vi ska göra men nått iallafall haha... ;)

Det har varit bra i skolan! Hoppas att ni har haft det bra! :)

Coola!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<<
Januari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards